Dodatne vsebine

E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje e-novic

FITpiskotek.si sledi načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje FITpiskotek.si e-novic o aktualnih trendih in novicah, se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja. Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

[1] (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje FITpiskotek.si novic o aktualnih trendih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:

uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih novicah
uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno
izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh novičk
obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku)
izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh FITpiskotek.si nam omogočajo izvajanje kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh panitball-trgovina.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.
vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.


VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-naslov info@FITpiskotek.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

Pravico do seznanitve z lastnimi osebnimi podatki: posameznik ima pravico do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v zvezi z njim, da se seznani z obdelavo in da preveri njihovo zakonitost;
Pravica do popravka oz. dopolnitve osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da FITpiskotek.si brez nepotrebnega odlašanja popravi njegove netočne osebne podatke;
Pravica do izbrisa osebnih podatkov: posameznik ima pravico doseči, da FITpiskotek.si brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, v obsegu, kot ga dovoljuje veljavna zakonodaja;
Pravica do omejitve obdelave: posameznik ima pravico doseči, da FITpiskotek.si omeji obdelavo osebnih podatkov, kadar oporeka točnosti osebnih podatkov, kadar je obdelava nezakonita in namesto izbrisa osebnih podatkov zahteva omejitev njihove uporabe, ter v primerih, ko FITpiskotek.si njegovih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, temveč potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo njegovih pravnih zahtevkov;
Pravica do prenosljivosti podatkov: posameznik ima pravico, da prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval oops.si v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, ter pravico da te podatke FITpiskotek.si posreduje drugemu upravljavcu, kadar je do tehnično izvedljivo.
Pravica posameznika do ugovora: posameznik ima pravico kadarkoli ugovarjati obdelavi svojih osebnih podatkov, kadar se le-ta izvaja zaradi zakonitih interesov, zaradi katerih si FITpiskotek.si osebnih podatkov, kadar se ti obdelujejo za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, v kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem. Kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se njegovi osebni podatki ne obdelujejo več
Pravica do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov.


POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov info@FITpiskotek.si.

Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika FITpiskotek.si storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine FIT piškotek so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino FIT piškotek upravlja podjetje PINA, Spletna trgovina z zdravo prehrano, D.O.O., Studence 36 A, 3310 Žalec, Slovenija.
Poslovni naslov, kjer podjetje dejansko opravlja dejavnost: PINA, Spletna trgovina z zdravo prehrano, D.O.O., P.E. Mozirje, Hofbauerjeva ulica 22, 3330 Mozirje, Slovenija.
Telefonska št.: 03 620 24 44
Matična številka: 8354057000
Identifikacijska številka za DDV: SI37071718
Email: info@FITpiskotek.si

1.1 Registrirani uporabniki - člani

Z registracijo v spletno trgovino FIT piškotek obiskovalec / gost pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec pa z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Geslo je znano le uporabniku in je tajno. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

PINA D.O.O. se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
  • podatki o identiteti (predvsem firma in sedež družbe, kjer je družba vpisana);
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon, kontakt preko socialnih omrežij ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine
  • informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  • rok dobave in prevzem izdelkov;
  • informacije o načinu plačila;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. PONUDBA IZDELKOV, ROK DOBAVE, PREVZEM

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Zato lahko pride tudi do napak. Prosimo, da nas o njih obvestite na tel. št. 040 805 704 ali mail: info@FITpiskotek.si . Skušali jih bomo čim hitreje odpraviti.

3.1. Akcije in popusti

Popusti se med sabo ne seštevajo. V kolikor so izdelki na spletni strani že v akciji oziroma je na njih že določen kakršenkoli popust, dodatni popusti zanje ne veljajo. Sistem bo v tem primeru kupcu ponudil tisti popust, ki je zanj bolj ugoden.

3.2. Rok dobave in dostava

Pogodbena partnerja PINA D.O.O. za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in GLS Slovenije. PINA D.O.O. si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Pogodbeni partner bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 1 do 3 delovnih dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije ali GLS Slovenija na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 13. uro bodo odposlana že isti dan v primeru plačila po povzetju, preko Paypala ali s plačilno kartico.
Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki odpošljemo takoj naslednji delovni dan.
Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžan sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina in kaže znake odprtja ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS Slovenija.

3.3. Prevzem izdelkov in plačilo poštnine

Osebni prevzem izdelkov je možen v poslovnih prostorih FIT piškotek ( Hofbauerjeva ulica 22, 3330 Mozirje). V tem primeru ni stroškov prevzema.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
  • po klasičnem poštnem povzetju preko Pošte Slovenije, pri tem v primeru nakupa pod 50 € plača tudi poštne stroške, ki znašajo 3,99 EUR,
  • pri naročilu nad 50 € je dostava brezplačna.

Stranka lahko odkupnino za izdelke prek Pošte Slovenije po svoji izbiri poravna s plačilno kartico prek POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi. 

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila prek GLS Slovenije določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelka:
  • po klasičnem poštnem povzetju, pri tem v primeru nakupa pod 50 EUR plača tudi poštne stroške, ki znašajo 2,99 EUR,
  • pri naročilu nad 50 EUR je dostava brezplačna.
Stranka lahko odkupnino za izdelke prek GLS Slovenija po svoji izbiri poravna tudi s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi. 

Možen pa je tudi osebni prevzem v poslovnih prostorih FIT piškotka. V tem primeru stroškov dostave ni.

V primeru naročila virtualnega e-izdelka ali več e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna. 

Opozorilo: cene dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

4. NAČINI PLAČILA

Ponudnik uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
  • z gotovino ob osebnem prevzemu in prevzemu preko dostavne službe Pošte Slovenija ali GLS Slovenija;
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja;
  • s Paypalom na račun podjetja;
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, Karanta),

4.1. Izdaja računa

FIT piškotek po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.



5. CENE

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov preko spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo ponudnik:
  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

6. TEHNIČNI POSTOPEK NAKUPA

Na spletni strani FIT piškotek kupec izbere izdelek, s klikom na  ''V KOŠARICO'' ali ikono z narisano nakupovalno košarico ga doda v košarico. Sistem obvesti, da je bil izdelek dodan v košarico. Nakup lahko nadaljuje ali pa s klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu vstopi v košarico in zaključi nakup.

S klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu se odpre stran, ki prikazuje vse izdelke dane v košarico. Izdelke v košarici lahko kupec odstrani s klikom na rdeči X. Če želi kupec dodati še kakšen določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''NADALJUJ Z NAKUPOM''. S klikom na omenjeno povezavo ga sistem vrne nazaj spletno trgovino.

V primeru, da kupec v košarici želi nadaljevati z zaključkom nakupa klikne rdeče obarvan kvadratek "NADALJUJ". V nadaljevanju je potrebno vnesti naslednje podatke: 
  • naslov za dostavo: posredovati mora vse zahtevane  podatke (ime, priimek, ulica in hišna številka, kraj, poštno številko, e-mail naslov in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • strošek dostave: kupec lahko izbira med dostavno službo GLS ali DPD, Pošto Slovenije ali osebnim prevzemov v poslovnih prostorih FIT piškotka
  • pri opombah nam lahko kupec zapiše kakšno sporočilo v zvezi z nakupom ali čimerkoli drugim.
    pred nadaljevanjem na izbiro načina plačila, se mora strinjati s splošnimi pogoji poslovanja, specifičnimi nameni uporabe in pravicami glede uporabe osebnih podatkov
  • način plačila: izbira se lahko med različnimi načini plačila:
  • pregled naročila in gumb "POTRDI NAROČILO". Prikazani so izdelki, ki jih je kupec  dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka z DDVjem, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročiloz klikom na "POTRDI NAROČILO".

6.1. Naročilo sprejeto

Po potrditvi naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo "PREJELI SMO VAŠE NAROČILO". Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila. Ob prejetem naročilu je status naročila ODPRTO.

6.2. Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje. V elektronskem sporočilu o odpremljenem blagu ponudnik pouči uporabnika (kupca) o politiki vračila izdelkov. Ob odpremi blaga se status naročila ODPRTO spremeni v POSLANO.

7. KUPOPRODAJNA POGODBA

Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
 
Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika (kupca).

7.1. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Obrazec za uveljavljanje pravice potrošnika do odstopa pogodbe
  • pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima uporabnik (kupec) pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@FITpiskotek.si) nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ
  • uporabnik (kupec) mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Uporabnik (kupec) vrne blago na naslov: PINA D.O.O., P.E Mozirje, Hofbauerjeva ulica 22, 3330 Mozirje. Strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe, bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov.
  • kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Uporabnik (kupec) ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se PINA D.O.O. zavezuje, da bo te skušal poravnati najkasneje v 14-ih dneh od argumentiranega obvestila o napaki.

Ponudnik se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Uporabnik lahko PINA D.O.O. na napako opozori preko elektronskega sporočila.

Ponudnik vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler uporabnik (kupec) ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 03 620 24 44.

Pravica do odstopa od pogodbe ne velja v vseh primerih. Zakon o varstvu potrošnikov (usklajen je z evropskimi predpisi), določa, da od pogodbe ni mogoče odstopiti, če ste nakup opravili po internetu, v naslednjih primerih:
  • če je vrednost izdelka ali storitve odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere trgovec ne more vplivati.
  • če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe.
  • če je potrošnik že odprl varnostni pečat pri avdio- in video posnetkih in računalniških programih.   
  • če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij.
  • če gre za igre na srečo ali loterijo.

8. REŠEVANJE STVARNIH ALI SKRITIH NAPAK

Kupec mora ponudnika obvestiti in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na info@FITpiskotek.si ali 03 620 24 44. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako. Če napaka ni sporna, ponudnik kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v 14 dneh od prejema reklamacije. Če se ponudnik ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora ponudnik kupcu v enakem roku podati pisen ugovor.

PINA D.O.O. bo poskrbel da bodo vsi izdelki z naslova reklamacij zamenjani oziroma bo za njih povrnjena kupnina na TRR. PINA D.O.O. si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:
  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,
  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,
  • če ponudnik ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

9. VARNOST

PINA D.O.O. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbijo pooblaščeni spletni sistemi. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

10. POLITIKA ZASEBNOSTI

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna TUKAJ

11. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

PINA D.O.O. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da PINA D.O.O. včasih ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini (beri točko 5).

12. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki.

13. PRITOŽBE, SPORI, UPORABA PRAVA

PINA D.O.O. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. PINA D.O.O. ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 03 620 24 44. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@FITpiskotek.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

PINA D.O.O. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. PINA D.O.O. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si PINA D.O.O. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med PINA D.O.O. in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno sodišče v Velenju. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med PINA D.O.O. in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

13.1. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi PINA D.O.O. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS).
V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
SRPS: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

14. PRAVNO OBVESTILO

FIT piškotek spletna trgovina in vsi podatki na njej, vsebine in opisi, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

15. SPREMEMBE GLEDE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

PINA D.O.O. lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine PINA D.O.O., in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

16. IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na spletni strani FIT piškotek (www.fitpiskotek.si) so zgolj informativne narave in niso namenjene kot nadomestilo za pregled in nasvet zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bile ocenjene s strani državnih inštitucij in niso namenjene za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA), razen, če to ni izrecno navedeno.

Splošne pogoje poslovanja je sprejela Mojca Kos, direktorica podjetja PINA D.O.O. v Mozirju, dne 15.02.2019.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši FIT piškotek spletni trgovini!


#fitpiskotek #fitcookie

zapri Na spletnih straneh FITpiskotek.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.