Kontrola apetita -izginejo napadi lakote ter želja po sladkorju

Prilagajanje telesa na procese potrebne za presnavljanje maščobe zaradi keto, Low Carb ali LCHF prehrane, poteka počasi.

Zaradi ketonov, ki zagotavljajo konstantno energijo v okviru zgoraj navedenih prehranskih smernicah, ne poznamo drastičnih nihanj sladkorja v krvi, s čimer pa seveda izgine zoprna želja po sladkorju oziroma ogljikovih hidratih nasploh in hudi napadi lakote. Vzpostavi se enostavna kontrola apetita.

Obširneje v raziskavah, ki to izjavo potrjujejo:

Obesity Reviews 2014: Do ketogenic diets really suppress appetite? A systematic review and meta-analysis

Obesity 2007: The effects of a low-carbohydrate ketogenic diet and a low-fat diet on mood, hunger, and other self-reported symptoms

Sladkor v telesu povzroča dve stvari – inzulinsko rezistenco, t.j. motena presnova sladkorja, ki leptinu (hormon, ki uravnava lakoto in občutek sitosti), preprečuje, da možganom sporoči sitost. 

Druga stvar pa je ta, da sladkor v nas »aktivira sistem nagrajevanja« in zasvojenost zaradi česar ga želimo več in več. 

Ameriški zdravnik R. Lustig, priznani endokrinolog in specialist za otroško predebelost,  je prepričan, da je velika težava  s sladkorjem ta, da ljudje postanemo z njim zasvojeni. ZDA v zadnjih letih vse bolj dopuščajo znanstveno potrditev te teze

Če želimo v našem življenjskem slogu prekiniti ta negativni vzorec zasvojenosti, je to najlažje narediti tako, da ga zamenjamo z nekim drugim vzorcem – eden od preprostih, uspešnih in tudi znanstveno dokazanih načinov je preprosta sprememba prehrane v okviru keto, Low carb in LCHF smernic.





#fitpiskotek #fitcookie

zapri Na spletnih straneh FITpiskotek.si uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja
spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli
nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah.